Wij zijn blij met u als klant en daarom geven we u een zichttermijn van 180 dagen. Binnen die tijd mag u zonder opgaaf van reden uw bestelling herroepen en gratis retour sturen. Dit houdt in dat u aan ons meedeelt dat u afziet van de koop. Nadat u deze mededeling heeft gedaan, heeft u nog 14 dagen de tijd om het product of de producten terug te sturen. We verzoeken u om het in de originele verpakking te retourneren. Nadat wij uw mededeling om te herroepen hebben ontvangen, storten we het aankoopbedrag zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding (meestal binnen 3 werkdagen) terug. Wij betalen het bedrag terug via dezelfde betaalmethode als waarmee de betaling is gedaan. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.
"Tijdens de zichttermijn mag u het product bekijken en proberen, zoals u dat ook in de winkel zou doen."
Het herroepingsrecht geldt voor consumenten, niet voor bedrijven.
Na het verstrijken van de zichttermijn
Als u uw product meer dan 180 dagen heeft en u bent niet tevreden, dan verzoeken we u om contact met ons op te nemen. We gaan dan samen met u op zoek naar een passende oplossing, want het belangrijkste voor ons is dat u tevreden bent en blijft.
Garantie staat los van zichttermijn
Zaken die onder de garantie vallen, staan los van de zichttermijn. Als een product gebreken blijkt te hebben, dan lossen we dat direct voor u op. We hanteren dezelfde garantietermijn als de fabrieksgarantie, deze staat per product weergegeven op de productdetailpagina (meestal 2 jaar).
Heeft u nog vragen?
Neem contact op met onze klantenservice via 0516 423 338 of stuur een e-mail naar klantenservice@datona.nl.