Wij streven ernaar om u een zo optimaal mogelijke service te bieden. Op deze pagina geven wij antwoord op de meest gestelde vragen aan onze klantenservice. Indien het antwoord op uw vraag hier niet staat, neemt dan gerust contact met ons op.
Wij zijn bereikbaar via onderstaande gegevens:
Oprijplatenshop
Turfsteker 49
8433 HT Haulerwijk
Veilig winkelen bij Oprijplatenshop
Online winkelen is leuk en natuurlijk erg gemakkelijk, u hoeft de deur niet meer uit om producten te kopen. Het is dan wel van belang dat de producten die u wilt bestellen snel en goed beschermd worden bezorgd, dat uw persoonlijke gegevens veilig zijn en uw gegevens veilig worden opgeslagen en bewaard.
Veilig betalen via een beveiligde omgeving
Wij hanteren verschillende richtlijnen en hebben diverse acties ondernomen om winkelen bij Oprijplatenshop zo veilig en gemakkelijk mogelijk te maken.
Bij Oprijplatenshop kunt u producten binnen veertien dagen probleemloos terug sturen en uw betalingen worden veilig gedaan. Oprijplatenshop is uitgerust met een SSL certificaat. Dit betekent dat uw gegevens worden opgeslagen in een beveiligde omgeving.
Betalingen aan Oprijplatenshop verlopen via MultiSafepay, een bedrijf dat betalingen in een beveiligde omgeving faciliteert.
Levering en levertijd
Producten die u op een werkdag vóór 19:00 uur bestelt, worden diezelfde dag nog verzonden. Bestelt u een product 's avonds of in het weekend, dan duurt het meestal een werkdag langer voordat we uw pakket verzenden.
Wij kunnen uw bestelling zo snel leveren omdat wij alle producten die op onze site staan in eigen opslag hebben, mits op voorraad.
Er zijn soms omstandigheden (overmacht) waardoor levering langer duurt. Is deze periode langer dan vijf werkdagen dan zullen wij altijd contact met u opnemen. Wilt u exact weten wanneer uw bestelling geleverd wordt, neem dan gerust contact met ons op.
Bestellen vanuit België?
Wilt u een product laten bezorgen in België? Dat kan. Graag versturen wij uw bestelling naar België. Alle artikelen worden gratis geleverd in heel België.
Betaling
Bij ons kunt u op verschillende manieren betalen. Iedere betaalwijze heeft zijn eigen voordelen. Bekijkt u hier alle betaalmogelijkheden die we aanbieden. Heeft u vragen over de voor u meest ideale betaalmethode of is er een andere manier waarop u graag wilt betalen, neem dan gerust contact met ons op.
Bestelproces
Wij hebben geprobeerd om het bestelproces zo eenvoudig mogelijk te maken. U kunt uw bestelling afronden nadat u bij een product of vanuit het winkelmandje op 'afrekenen' heeft geklikt. U zult daarna een scherm zien waarin om uw persoonlijke gegevens, de betaalwijze en het afleveradres wordt gevraagd. Deze gegevens gebruiken wij alleen om uw bestelling te kunnen afronden en verzenden. Uw gegevens worden niet aan derden verstrekt.
Binnen het bestelproces kunt u ook aangeven of u zich wilt abonneren op de nieuwsbrief. Als u zich abonneert op onze nieuwsbrief ontvangt u van ons informatie over de nieuwste producten, aanbiedingen en unieke kortingscodes. Voor deze nieuwsbrief kunt u zich eenvoudig afmelden indien u deze niet langer wilt ontvangen.
Na het afronden van de betaling zenden wij u een orderbevestiging toe en dragen wij zorg voor de verdere afhandeling van de bestelling.
Garantietermijn
Wij willen graag dat u tevreden bent met de producten die u bij Oprijplatenshop bestelt. De eerste voorwaarde is dan ook dat uw product goed werkt. Voor de meeste producten die we verkopen geldt een fabrieksgarantie van 2 jaar (deze loopt bij bepaalde producten op tot 6 jaar). U ontvangt dan 2 jaar volledige garantie op fabricagefouten. De duur van deze garantie staat vermeld op de productpagina van elk product, ook staat de garantietermijn in de bijgeleverde handleiding..
Klachten
Indien u een klacht heeft, dan dient u dit altijd vooraf kenbaar te maken aan Oprijplatenshop door een reactie te sturen via e-mail: klantenservice@datona.nl of door een brief te sturen aan:
Oprijplatenshop
Turfsteker 49
8433 HT Haulerwijk
Vermeld duidelijk de klacht en de eventuele oorzaak van de klacht. Schade? Stuur altijd het factuurnummer en foto's mee van de schade. Schades dienen direct te worden gemeld.
Wij vragen u om in de e-mail of brief zo duidelijk mogelijk de aard van de klacht te omschrijven en foto's te maken van schade die is toe te wijzen aan een verkeerde levering. Vermeld ook altijd het nummer van uw bestelling en uw contactgegevens. Oprijplatenshop zal uiterlijk binnen vijf werkdagen reageren of contact met u opnemen om de klacht te bespreken en af te handelen.
Onder de volgende omstandigheden is een product uitgesloten van garantie:
Aantoonbaar ander gebruik dan in het dagelijks gebruik mag worden aangenomen ten gevolge waarvan beschadigingen zijn ontstaan.
Onder de volgende omstandigheden zal het retour gestuurde product niet voor garantie in aanmerking komen:
Een product dat zonder enige kennisgeving vooraf retour wordt gestuurd.
Alle overige klachten komen in aanmerking voor de garantieregeling. U bent zelf verantwoordelijk voor het retour sturen van het product aan Oprijplatenshop. Oprijplatenshop streeft er naar om altijd in samenwerking met u tot een oplossing te komen.